Aktuellt
Följ med oss i våra spännande uppdrag och lösningar. Läs om våra senaste spaningar och händelser. Vi kanske inte alltid kan skriva vem som är vår kund då vi förhåller oss till våra kunders behov av integritet.
Service Quality Management
Service Quality Management, SQM, är att skapa sig en bild av kundupplevelsen genom att mäta gapet mellan förväntning och verklighet och därigenom bilda handlingsbara insikter för riktade förbättringar. Kundupplevelsen är […]
Anpassa informationen efter behoven
Anpassa informationen efter behoven Vi har massvis med information om hur våra IT-miljöer står och går. En allt större utmaning i större organisationer är hur informationen görs tillgänglig. Beroende på […]
Elastic Ingest Pipeline
Organisera data med Elastic Ingest Pipeline Att omvandla och bearbeta data innan indexering är en funktion i Elastic som ger stor nytta, detta kan göras med hjälp av verktyget Ingest […]
Customer survey 2021
Compose IT, Stockholm 11 Januari 2022 Continued high confidence in Compose IT among customers The independent consulting company Great Consulting conducts a customer survey every year on the existing customers […]
Compose IT Kundundersökning 2021
Compose IT, Stockholm 11 januari 2022 Fortsatt högt förtroende för Compose IT bland kunderna Det oberoende konsultbolaget Great Consulting genomför varje år en kundundersökning på de existerande kunder som Compose […]
Compose IT fortsätter att stödja Barncancerfonden 2022
Barn och cancer hör inte ihop Barnsupporter 2022 Något av det värsta som kan hända en förälder är att få ett negativt besked som har med sina barn att göra. […]
God Jul och Gott Slut 2021
God Jul och gott nytt år Efter den varma sommaren 2021 öppnades det äntligen upp så vi fick möjlighet att börja umgås igen. Framför allt har det varit både roligt […]
Övervakning av övervakningen
Compose Collection – Self Monitoring 2.0 är nu tillgänglig! Self monitoring 2.0 eller SM2 som vi kallar den är helt nyskriven och omdesignad jämfört med den tidigare versionen och stort fokus […]
ITSM kräver rätt information
Vi märker allt fler att många av våra kunder väljer att använda ServiceNow som sitt nya ITSM verktyg. En sak som tydligt kommer fram är att även detta ITSM verktyg […]