Skip to content
Menu

Service Quality Management, SQM, är att skapa sig en bild av kundupplevelsen genom att mäta gapet mellan förväntning och verklighet och därigenom bilda handlingsbara insikter för riktade förbättringar.

Kundupplevelsen är perception och interaktion och kan kort beskrivas som summan av alla faktorer som påverkar upplevelsen eller erfarenheten mellan kund och leverantör. Till detta räknas allt från enskilda möten till annonser, marknadsföring och WoM.

Vi på Compose IT arbetar just nu i en leverans med fokus på att släppa en Minimum Viable Product hos en av våra Telekom-kunder.

Läs mer Här:

Läs mer:

Stockholm

Sjöängsvägen 5
192 72, Sollentuna

Ring: 010-333 10 60

Gävle

Hamntorget 6, Gävle

Ring: 010-333 10 60

Östersund

Infanterigatan 20c, Östersund

Ring: 010-333 10 60

Örebro

Drottninggatan 29, 
Örebro

Ring: 010-333 10 60

Gasell_vinnare_2016_2-opti
Barnsupporter_2023_SoMe_Juni_440x220-For-Linked-IN
AAA-Compose-IT_

Copyright © 2005-2024 Compose IT Nordic AB. Headquarters: Stockholm, Sweden.
All rights reserved. Compose IT Nordic AB. Sjöängsvägen 5, Sollentuna. Organization number: 556840-9840